Skip to main content

Кожен, хто хоч раз в житті мав справу з ремонтом в квартирі, знає наскільки важливим є вибір хороших виконавців, від якості роботи яких результат залежить трохи менше ніж повністю.

При чому тут інтернет-маркетинг? А тут все так само: від того, наскільки досвідченою і кваліфікованою є компанія-підрядник, залежить наскільки ефективною і вигідною буде реклама і маркетингова кампанія для бізнесу.

Тому вибір агентства інтернет-маркетингу і реклами є відповідальним завданням, з яким не варто спішити. І головне – уникати при цьому поширених помилок, які допускають багато підприємців. Знання того, про які саме речі йде мова, допоможе вам зекономити час, нерви і гроші.
Отож, давайте перерахуємо їх у цій статті.

Погоня за низькими цінами
У маркетингових агентств доволі низька маржинальність, і велику частку у вартості послуг для клієнта складають витрати на заробітну плату працівників. Тому, шукаючи де дешевше, ви повинні розуміти, що матимете справу з такими самими «дешевими» спеціалістами – вчорашніми студентами, початківцями, або просто на просування вашого бізнесу буде витрачатися мінімум часу.
Неможливо якісно виконувати дорогу роботу, яка вимагає досвіду і експертизи, в умовах недостатнього бюджету. Це те ж саме, що пробувати збудувати двоповерховий особняк, маючи при цьому в кишені грошей максимум на гараж. Чесне агентство за таку роботу навіть не візьметься, а недобросовісні підрядники економити будуть виключно за ваш рахунок.

Орієнтація на рейтинги
Рейтинги це звичайно добре. Але формуються вони на основі найрізноманітніших критеріїв, які часто далекі від того, що справді актуально для бізнесу. І в Топі там зазвичай не ті, хто найкраще виконує свою роботу, а ті, хто просто набрав найбільше клієнтів і має найбільший штат працівників. За цими показниками компанії, які просто краще налаштували «конвеєр», завжди будуть вигравати за рахунок кількісних показників.

Тому на участь чи позицію того агентства для онлайн-маркетингу і реклами, яке вам цікаве, у певному рейтингу, увагу звертати можна, але робити це ключовим фактором при виборі підрядника, точно не варто.

Робота з компанією-одноденкою
З ростом популярності IT-сфери і масовим переходом бізнесу в digital, як наслідком серії локдаунів, на ринку побільшало компаній, які створені вчорашніми випускниками курсів чи просто початківцями, які не мають реального досвіду, або їхня експертиза в цій сфері просто мінімальна.
Наслідки співпраці з такими підрядниками для бізнесу можуть бути плачевними. І добре, якщо справа обійдеться тільки фінансовими втратами, а не завершиться проблемами з репутацією чи іншими негативними побічними ефектами.

Тому обов’язково звертайте увагу на наявність відгуків клієнтів і описи кейсів/портфоліо на сайті, читайте їх на Картах Google і сторінці компанії в Facebook, і спробуйте дізнатися звідти ж інформацію стосовного того, як давно вона веде діяльність. Досить часта схема, яку використовують недобросовісні підрядники: набирати клієнтів, збирати з них гроші за послуги, а потім кожних 4-6 місяців просто перереєстровувати «компанію» під іншою назвою.

Фільтр за місцезнаходженням
Пошук агентства виключно у своєму місті – досить поширена практика. Однак це помилковий підхід. Орієнтуючись виключно на компанії, що знаходяться в одному з вами місті, ви звужуєте список потенційних кандидатів. Професіонали давно та успішно організували процеси по дистанційній співпраці. А для обговорення завдань не є обов’язковими регулярні особисті зустрічі, абсолютну більшість питань можна вирішити в онлайн-форматі, по телефону або в робочому чаті.

Якщо ж ви знаходитесь у столиці, то таким чином ще й втрачаєте певні фінансові бонуси. Оскільки багато агентств, офіси яких розташовані в обласних центрах, пропонують свої послуги коштують набагато дешевше, ніж ті, що знаходяться у Києві. При цьому рівень професіоналізму та компетенцій однаковий. А нижча ціна пов’язані з тим, що у регіонах в цілому нижчі витрати.

Бажання працювати в форматі «ось вам гроші і не чіпайте мене»
Клієнта в цьому плані можна зрозуміти – він просто хоче отримати результат, не вникаючи при цьому в речі, які йому не відомі і не належать до його сфери діяльності. Але неможливо ефективно займатися просуванням бізнесу в інтернеті, не вникаючи в його особливості.
Тому якщо ви маєте справу з підрядником, який готовий одразу ж братися за роботу, ігноруючи при цьому етап переговорів, обговорення деталей і особливостей ринку чи бізнесу – це тривожний дзвіночок. Швидше за все вам краще пошукати інше агентство.

Пошук універсальних спеціалістів
Комплексна стратегія інтернет-маркетингу для бізнесу зазвичай включає роботу одразу з декількома ключовими рекламними каналами: SEO, контекстна реклама, таргетована реклама і контент-маркетинг. Але часто буває, що власник бізнесу ще тільки починає свій шлях в онлайні, і в нього немає сайту або ж він використовує для продажів якусь платформу типу Prom.ua чи OLX. Тоді йому може знадобитися розробка сайту чи вирішення іншого подібного завдання.

З однієї сторони, добре мати справу з підрядниками, які можуть зробити все і одразу. З іншої – на ринку вже давно править бал спеціалізація, тому не дивно, що маркетологи можуть направити вас за вирішенням завдання з розробки сайту до когось іншого. Зазвичай, навіть великі компанії рідко можуть запропонувати весь спектр послуг від А до Я.

Підсумки
Вибір агентства по інтернет-маркетингу можна назвати одним з найважливіших завдань для компанії, яка хоче довірити спеціалістам просування свого бізнесу в інтернеті. До цього треба поставитися з усією відповідальністю, діяти розважливо, не робити поспішних рішень, а головне – намагатися уникати при цьому поширених помилок, які ми перечислили у цій статті.

Якщо ви шукаєте надійного партнера, який допоміг би вам збільшити продажі через сайт, соціальні мережі чи інший канал інтернет-маркетингу – зв’яжіться з нами, і ми з задоволенням вам у цьому допоможемо!